جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Love Hina

 

 

Love Hina

 

 

نام انیمه: Love Hina

نام انیمه: ラブひな

نام Special اول: Love Hina Christmas Special: Silent Eve

نام Special دوم: Love Hina Spring Special

ژانر: Comedy, Ecchi, Harem, Romance, Shounen, Slice of Life

تاریخ پخش: بهار 2000

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: ۲۴ + ۳ قسمت

مدت زمان هر قسمت: 23 دقیقه

کارگردان: wasaki Yoshiaki

استودیو: Xebec

منبع: Manga

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/1/189.jpg

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, BluRay, EN Sub, ~90MB)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, BD, EN Sub, ~190MB)

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک فایل تورنت (MKV, EN Sub, 12.6GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, Dual Audio, 8.3GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 1080P, x264, +OVA, RAW, 21.5GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, 720P, BDRip, 10bit, EN Sub, 4.3GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, RAW, 27.9GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, BDRip, 1080P, RAW, 16.8GB)

+ تماشای تریلر انیمه

 

خلاصه انیمه (منبع)

کیتارو اوراشیما مصمم است که حتما وارد دانشگاه توکیو که یکی از سخت ترین دانشگاه ها برای ورود است به خاطر قولی که به دختری در زمان کودکیش که اسم او را به یاد نمی آورد، وارد شود.

بعد از این که دوبار رد می شود به نزد ماردبزرگش در هتل می رود تا با او زندگی کند اما به نظر می رسد هتل تبدیل به خوابگاهی برای دختران شده است و با تمام مشکلاتی که دارد و امتحانی که در پیش دارد مجبور به قبول سمت مدیریت انجا می شود.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد