جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Samurai Gun

 

Samurai Gun • Absolute Anime

Samurai Gun

 

 

نام انیمه: Samurai Gun

نام انیمه: サムライガン

ژانر: Action, Historical, Seinen

تاریخ پخش: پاییز 2004

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

منبع: Manga

کارگردان: Kazuhito Kikuchi

استودیو: Studio Egg

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, ~100MB, ESP Sub)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, Dual Audio, ~230MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~100MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

 

نکته: فایل تورنت برای دانلود پیدا نکردم.

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

در آغاز انقلاب صنعتی و ژاپن فئودال آشفته، حاکم شوگان از قدرت خودش سوء استفاده می‌کنه تا ترس و وحشت رو به مردم تحت سلطه‌ی خودش القا کنه. ضرب وشتم، زندان، تجاوز به عنف و حتی قتل تاکتیک هایی هستند که حکومت برای حفظ سلطنت خودش اتخاذ میکنه. خون ریزی باید متوقف بشه. تعدای از سامورایی ها دور هم جمع میشن و با پیشرفت سلاح های جدید و تکنیک های جدید اونها هم آرزو و هم اراده ی اینو دارن که مقاومت کنن و بجنگن. ایچیماتسو یکی از این جنگجو هاست. در طول روز اون در یک میخانه ی محلی به صورت ناشناس کار میکنه، بعد از ظهر ها در فاحشه خونه ها و در تاریکی شب با تفنگ خودش برای عدال مبارزه میکنه. اون قهرمانیه که برای کمک اومده. اون سامورائیه مسلحه.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد