جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Yunagi no machi Sakura no kuni

 

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/manga/1/114169.jpg

 

Yunagi no machi Sakura no kuni

 

 

 

نام مانگا: Country of Cherry Blossoms

نام مانگا: Yunagi no machi Sakura no kuni

نام مانگا: Town of Evening Calm

نام مانگا: 夕凪の街 桜の国

ژانر: Drama, Historical, Shounen, Slice Of Life

تاریخ انتشار: 2004

وضعیت: تمام شده

تعداد چپترها: 3 چپتر

نویسنده و هنرمند: Kouno Fumiyo

ناشر: Futabasha

مجله: Manga Action (Futabasha)

ترجمه فارسی و انگلیسی دارد

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود مانگا – ترجمه فارسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

 

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

هیروشیما 1955. ده سال پس از اینکه شهر را برق خیره‌کننده‌ای در خود بلعید، هنوز روح یک زن به شدت از انفجاری مهیبی که خانه‌اش را نابود ساخت و زندگیش را برای همیشه تغییر داد بهت‌زده است... یک خانواده اهل هیروشیما تلاش می‌کند تا با مسئله بقای خود بعد از بمباران اتمی شهرشان کنار بیایند. در این میان قهرمان داستان...

این مانگا یکی از مانگا ها منحصر به فرد که حادثه ی تلخ و دردناک هیروشیما رو خوب به صحنه کشیده.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد