جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Mahoromatic 2

 

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/1367/98136.jpg

Mahoromatic 2

 

 

نام انیمه: Mahoromatic 2

نام انیمه: Mahoromatic ~Something More Beautiful~

نام انیمه: Mahoromatic: Motto Utsukushii Mono

نام انیمه: まほろまてぃっく ~もっと美しいもの~

ژانر: Comedy, Drama, Ecchi, Military, Romance, Sci-Fi

تاریخ پخش: پاییز 2002

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 14 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

کارگردان: Yamaga Hiroyuki

استودیو: Gainax, Shaft

منبع: Manga

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک فایل تورنت (MKV, RAW, 4GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, 1080P, BDRip, 29GB)

+ لینک فایل تورنت (AVI, EN Sub, 3GB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, ~140MB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, BD, x264, RAW, 12.5GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, S01 & S02, 480P, EN Sub, 7.4GB)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

 

 

توضیحات (منبع: دنیای انیمه)

این انیمه سری دوم این مجموعه بحساب میاد. ماهورو به زندگی بین دوستانش عادت کرده که سرو کله یه اندروید دیگه تو زندگی ماهورو و سوگورو پیدا میشه، اندرویدی که برای زیر نظر گرفتن ماهورو فرستاده شده، همه اینا در حالی اتفاق می افته که به پایان زندگی ماهورو چیزی باقی نمونده...

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد