جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Royal Fiancé

 

 

See the source image 

 

Royal Fiancé

 

 

 

نام مانگا: Royal Fiancé

نام مانگا: The Royal Fiance

نام مانگا: ロイヤル・フィアンセ

ژانر: Romance, Yaoi, Smut, Drama

نویسنده: ASUMA Risai

هنرمند: KAMON Saeko

سال انتشار: 2009

وضعیت: تمام شده

تعداد چپترها: 6 چپتر

ناشر: Libre Shuppan

مجله: Magazine Be x Boy (Libre Shuppan)

ترجمه فارسی و انگلیسی دارد

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت

+ دانلود مانگا – ترجمه فارسی (@yaoiiworld)

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

 

 

 

خلاصه داستان

Honami Kairi's fate changes when he accepted an offer from an old man to work for a rich family as a housekeeper. The low-level job suddenly transforms into a wedding workout with his schoolmate, the foreign Royal Prince Shou...! It's a fairytale with a twist...

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد