جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Kore wa Zombie Desuka?

 

 

 

 

 

 

Kore wa Zombie Desuka?

 

 

نام انیمه: Kore wa Zombie Desuka?

نام انیمه: これはゾンビですか?

نام انیمه: Is This a Zombie?

ژانر: Zombie, Shounen, Harem, Comedy, Parody

تعداد قسمت ها: 12 قسمت + 1 قسمت OVA

تاریخ پخش: زمستان 2011 (فصل اول)

وضعیت: پایان یافته

استودیو: Studio Deen

کارگردان: Takaomi Kanasaki

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

لینک های مربوط به انیمه

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود زیرنویس انگلیسی

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی قسمت OVA

+ معرفی کاراکترهای انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MP4, BD, 720P, ~100MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, 10bit, + OVA, Multi Server, ~200MB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, 10bit, 2.14GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, 10bit, 2.14GB)

+ لینک فایل مگنت (MKV, 720P, 10bit, 2.14GB)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, BD, Multi Server, ~200MB)

+ لینک فایل تورنت (2.6GB, MP4, BD)

+ لینک فایل تورنت (2.6GB, MP4, BD)

+ لینک فایل مگنت (2.6GB, MP4, BD)

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

"آییکاوا آیومو" یه پسر دبیرستانی معمولیه. یه روز اون توسط یه قاتل سریالی کشته میشه و به عنوان یه زامبی توسط یک ساحره به اسم Eucliwood Hellscythe احیا میشه. اون شروع میکنه به خدمت کردن به Eu بعنوان محافظش. اما اتفاقی میفته که "هارونا" از گروه شوجو از قدرت سحر و جادوش بی بهره می مونه. درنتیجه "هارونا" به آیومو دستور میده که در برابر سیستم ضد Mahou Shoujo که "مگالو" نامیده میشه به جای اون مبارزه کنه.

 

http://data.whicdn.com/images/90170988/large.jpg

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد