جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Houkago no Pleiades

 

 

 

 

 


Houkago no Pleiades

 

 

نام انیمه:Houkago no Pleiades

نام انیمه: Wish Upon the Pleiades

نام انیمه: 放課後のプレアデス

ژانر: Magic, School Life, Space, Romance

تاریخ پخش: بهار 2015

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت ها: 12قسمت

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

لینک‌های مربوط به انیمه

لینک دانلود زیرنویس فارسی

لینک دانلود زیرنویس انگلیسی

لینک دانلود انیمه – مدیافایر – کم حجم

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

تماشای آنلاین انیمه // لینک دانلود انیمه

لینک فایل تورنت (2.98GB – 720P)

لینک فایل تورنت (1.79GB – MP4 – 720P)

لینک فایل تورنت (1.98G – MKV – 1080P - RAW)

لینک فایل تورنت (2.99GB – MKV – EN Sub – 720P)

تماشای آنلاین انیمه

 

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

داستان درباره ی دختری به اسم "سوبارو" ـه که وارد باشگاهی میشه که بهترین دوستش یعنی "آئویی" عضو اونه... ولی بعد از عضو شدن، "سوبارو" با خبر میشه که اعضای این باشگاه در اصل دخترای جادویی هستن... این باشگاه یه مأموریت مهم داره: "اونا باید قطعات مخصوصی رو جمع آوری کنن تا با اون بتونن یه دوست که از فضا اومده رو بفرستن خونه ـش"... اینجاست که سوبارو هم به دختر جادویی تبدیل میشه و به بقیه اعضای گروه کمک میکنه تا مأموریتشون رو کامل کنن.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد