جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Akagami no Shirayuki-hime

 

 

 

 

 

Akagami no Shirayuki-hime

سفید برفی با موهای قرمز

 

 

نام انیمه:Akagami no Shirayuki-hime

نام انیمه: سفید برفی با موهای قرمز

نام انیمه: Snow White with the Red Hair

نام انیمه: Akagami no Shirayukihime

ژانر: Drama, Fantasy, Romance, Shoujo

استودیو: Bones

تاریخ پخش: تابستان 2015

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت ها: 12 قسمت

کارگردان: Masahiro Andō

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

لینک های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود تریلر انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک نقد و بررسی، خلاصه قسمت ها

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, BD)

+ لینک دانلود انیمه (Multi Server, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 480P, ~70MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 720P, ~120MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک

 

 

توضیحات و نظر شخصی منتقد (منبع: انیم ورلد)

حتما شما هم بارها اسم سفید برفی رو در جاهای مختلف شنیدین. شاید دیدن یک سفید برفی اونم ورژن انیمه ایش براتون جالب باشه. اما این سفید برفی به جزاسم هیچ شباهتی با سفید برفی که ما می شناسیم نداره.

داستان پیش روی ما Akagami no Shirayuki-hime یا سفید برفی با موهای قرمزه که شیرایوکی کاراکتر دختر اصلی داستان ماست. دختری که با موهایی به سرخی سیب به دنیا اومده. شیرایوکی دختری کاردان، زرنگ و باهوشه که در گیاه شناسی و پزشکی هم مهارت داره و معمولا کارهاش رو خودش انجام می ده. توی داستانمون شیرایوکی کم کم یاد می گیره که چه طور به دیگران تکیه کنه. اما در طرف دیگر داستان، شیرایوکی به دلیل رنگ موی نادری که داره، شاهزاده ی احمق اما مشهورِ کشورش که راجی نام داره رو مجذوب خودش می کنه.

راجی که به شیرایوکی علاقه مند شده، می خواد اونو به صیغه ی خودش دربیاره و از اونجایی که شیرایوکی نمی تونه این پیشنهاد رو رد کنه، موهاش رو کوتاه می کنه و ندانسته مجبور به فرار به سوی کشور همسایه می شه. در این مسیر ناشناخته ای که پیش روی اوست، شیرایوکی با پسر جوانی زخمی به نام زِن-Zen روبرو میشه و بعد از درمان زخم هایش، زِن رو همراهی می کنه.

اما توسط سیبی که زن بهش می ده، مسموم میشه. (در حاشیه این رو هم بگم که شیرایوکی به زن علاقه مند می شه اما این که چه اتفاقاتی بین این دو میفته، باید منتظر بمونید و انیمه رو ببینید.) در همین زمان، شاهزاده راجی یکی از خدمتکارانش رو به جستجوی شیرایوکی فرستاده.

اینجاست که با کلی سوال بی جواب روبرو می شیم. چه اتفاقی برای شیرایوکی خواهد افتاد؟ هویت واقعی زِن چیست؟ ماجراجویی این دو، تا کجا ادامه خواهد داشت؟

 

این داستان از مانگایی شوجو و البته بسیار طولانی با همین نام برگرفته شده. مانگا از سال 2006 تا الان در حال پخشه و نمره ی خیلی خوب 8.39 رو در سایت مای انیمه کسب کرده. پس خیالتون از بابت داستان راحت باشه. مانگاکای این اثر Soarata Akizuki ـه که تجربه ی مانگاهای کوتاه و یک وان شات رو داشته. ژانرهای اصلی انیمه شوجو، درام، فانتزی، رمنس و تاریخی هستند. به شخصه ترکیب فضایی فانتزی؛ و درام رو با رمنسی شوجو وار جالب می دونم و کنجکاوم بدونم چه طور پیش میره. در تریلری که از انیمه منتشر شده، به خوبی می شه به حس ماجراجویانه ی انیمه و فضای خوبش پی برد. کافیه تریلر رو ببینید تا بفهمید از انیمه خوشتون خواهد اومد یا نه، از کاراکترهاش راضی هستید یا نه و موارد دیگه.

 

خلاصه انیمه (منبع)

شیرایوکی(Shirayuki)  زن جوانی است که با موهای سرخ رنگ بی نظیری زاده شده. پرنس راجین(Prince Rajin)  که وصف او را شنیده به او دستور میدهد که معشوقه اش باشد، شیرایوکی درحالی که جایی برای رفتن ندارد، موهایش را کوتاه میکند و به کشور همسایه فرار میکند.

حین عبور از جنگل ها شیرایوکی به زن( Zen) بر می خورد، مرد جوانی که پس از اینکه شیرایوکی شجاعانه زخمهایش را درمان میکند حاضر به کمک کردن به او می شود.

اما هویت واقعی زن چیست و چه بر سر شیرایوکی خواهد آمد؟ فانتزی با طراوتی درباره ی یک قهرمان زن خوش بین و شاهزاده ای که دائماً هوای او را دارد.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد