جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Gochuumon wa Usagi Desu ka? 2nd Season

 

 

 

Gochuumon wa Usagi Desu ka? 2nd Season

 

 

 

نام انیمه: Gochuumon wa Usagi Desu ka? 2nd Season

نام انیمه: Is the Order a Rabbit??

نام انیمه: Gochuumon wa Usagi Desu ka? 2

نام انیمه: ご注文はうさぎですか??

ژانر: Comedy, Slice of Life

تاریخ پخش: پاییز 2015

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

استودیو: White Fox

کارگردان: Hiroyuki Hashimoto

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, EN Sub, ~90MB)

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت‌ها

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 10bit, 720P, ~120MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 720P, ~340MB, Multi Server, S01 & S02)

+ تماشای آنلاین انیمه: سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~340MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 10bit, 720P, ~125MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN sub, ~150MB, Multi Server)

+ سایت رسمی انیمه // معرفی کاراکترها

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~113MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, ~70MB, EN Sub, 480P)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, ~120MB, EN Sub, 720P)

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک

 

 

توضیح

فصل دوم این مجموعه.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد