جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

12-Sai. Chiccha na Mune no Tokimeki

 

 

 

 

12-Sai. Chiccha na Mune no Tokimeki

 

 

نام انیمه: 12-Sai. Chiccha na Mune no Tokimeki

نام انیمه: Age 12., Juuni-sai.

نام انیمه: 12歳。~ちっちゃなムネのトキメキ~

ژانر: Romance, School Life, Shoujo

تاریخ پخش: بهار 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

کارگردان: Seiki Taichū

استودیو: OLM

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~75MB)

+ نقد و بررسی، توضیحات

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~125MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~90MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~97MB)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

 

 

توضیح (منبع: دنیای انیمه)

کاری از استودیوی OLM که در ساخت کارهای ژانر کودکان تبحر زیادی داره. داستان دختری به نام "هانابه" ، دانش آموزی کلاس ششمی. هانابه روزی بصورت اتفاقی معلمشُ در حال بوسیدن کسی می بینه و دچار بحران ذهنی خاصی میشه. داستان انیمه با تم شوجو این جریان بامزه رو دنبال خواهد کرد.

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

داستان دختری به نام "هانابه"، دانش آموزی کلاس ششمی. هانابه روزی بصورت اتفاقی معلمشُ در حال بوسیدن کسی می بینه و دچار بحران ذهنی خاصی میشه. داستان انیمه با تم شوجو این جریان بامزه رو دنبال خواهد کرد.

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

داستان درمورد هانابی است که یک دختر کلاس ششمی است که نه بالغ است نه کودک. او با مسائلی مثل تصادفی دیدن معلم کلاسش در حال بوسیدن یک نفر یا نگرانی درباره ی تجربه ی تغییرات فیزیکی قبل از دوستانش سر و کله می زند. این تصویری از نگرانی های معصومانه و عشق اول یک دختر بچه ی 12 ساله است.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد