جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Our House Love Trouble

 

 

 

 

 

Our House Love Trouble

 

 

نام مانگا: Our House Love Trouble

نام مانگا: アワーハウスラブトラブル

ژانر: Comedy, Romance, Yaoi 

نویسنده و هنرمند: Owaru

تاریخ انتشار: 2016

وضعیت: آنگوئینگ

ناشر: Takeshobo

مجله: Qpa (Takeshobo)

+ دانلود مانگا – ترجمه فارسی ===> کانال @yaoiiiworld

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ اطلاعات بیشتر در مورد مانگا

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

 

 

خلاصه داستان

داستان کلی در مورد یک خانه است. مستأجر جدید وارد میشه. غافل از این که یکی از همسایه‌ها فکر می‌کنه از موسسه خاصی اومده برای خدمت دهی!

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد