جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Window Beyond Window

 

 

 

 

 

Window Beyond Window

 

 

نام مانهوا: Window Beyond Window

نام مانهوا: 너머

نام مانهوا: Chang Neomeo Chang

ژانر: Adult, Romance, Smut, Yaoi 

نویسنده و هنرمند: Lee Aru

سال انتشار: 2016

وضعیت: آنگوئینگ

ناشر: Lezhin

مجله: Lezhin (Lezhin)

ترجمه فارسی و انگلیسی دارد

+ اطلاعات بیشتر: لینک

+ لینک دانلود مانهوا – ترجمه فارسی (@yaoiiiworld)

+ خواندن آنلاین مانهوا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانهوا – ترجمه انگلیسی

 

 

 

 

خلاصه داستان

Childhood friends Ginu and Yubin live in separate apartments in separate buildings right next to each other - so close, in fact, they can talk to each other and see into each other's apartments through their windows. But Yubin's long-held secret is revealed one day when Ginu sees him doing something naughty through the window...

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد