جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Hunter x Hunter (2011)

 

See the source image 


https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/11/33657.jpg

 

Hunter x Hunter (2011)

 

 

نام انیمه: Hunter x Hunter (2011)

نام انیمه: Hunter x Hunter

نام انیمه: HxH (2011)

نام انیمه: HUNTER×HUNTER ハンターハンター

ژانر: Action, Adventure, Super Power, Shounen

تاریخ پخش: پاییز 2011

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 148 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 23 دقیقه

منبع: Manga

کارگردان: Koujina Hiroshi

استودیو: Madhouse

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

* مانگا با ترجمه فارسی دارد

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/11/33657l.jpg

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ تماشای آنلاین انیمه: سایت // سایت // سایت

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود انیمه (MP4, HD, BluRay)

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه فارسی – آنگوئینگ

+ انجمن هانتر ایکس هانتر

+ کلوپ طرفداران هیسوکا  (Hisoka)

+ بحث و تبادل نظر در مورد مانگا

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~80MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, BluRay, ~90MB, EN Sub)

+ تماشای تریلر انیمه

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی – آنگوئینگ

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی – آنگوئینگ

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, BD, x265, EN Sub, 36GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 1080P, EN Sub, 62GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, Fr Sub, 44GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 720P, 8bit, EN Sub, 10GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, Rus Sub, 51GB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 720P, ~80MB)

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

بازسازی انیمه‌ی هانتر x هانتر است که در سال 1997 و بر اساس مانگایی از "توگاشی یوشیهیرو" تهیه و پخش شد.

هانتر (به معنی شکارچی) کسی است که برای انجام عملیات خطرناک به تمام نقاط دنیا سفر می‌کند. در اعماق سرزمین‌های ناشناخته و برای به دست آوردن گنجینه‌های پنهان.

"گون" پسر یک هانتر است که مدتهای مدیدی است پدرش ناپدید شده است. او معتقد است اگر راه پدرش را ادامه بدهد، می‌تواند بالاخره او را پیدا کرده و به خانه بازگرداند.

"گون" به محض این‌که پا به سن 12 سالگی می‌گذارد، خانه را به قصد شرکت در آزمون انتخاب هانتر ترک می‌کند. آزمونی پر از امتحانات مرگبار.

در این سفر او سه دوست صمیمی پیدا می‌کند. "کوروپیکا" مشتاق گرفتن انتقام، "لئوریو" دکتر و "کیلوا" آدمکش سابق. هر 4 نفر آن‌ها برای عبور از مراحل سخت این امتحان با یکدیگر همکاری می‌کنند.

 

https://youtu.be/D9iTQRB4XRk

 

توضیحات من

یادم نیست در مورد مانگا گفته بودم یا نه.

ولی حالا اینجا میگم.

کلا از این انیمه و مانگا راضی بودم.

البته آرک مورچه‌ها، همچین یه نموره اعصاب آدم رو خط خطی می‌کرد.

یعنی چی که این مورچه ها می تونن تکامل پیدا کنن.

اینا دیگه کلا شبیه آدم شده بودن.

اه اه اه.

دقیقا شده بود مثل سوسک های اون انیمه ترافرمارس...

کاراکتر مورد علاقه‌م در این کار، «هیسوگا» است.

بعدش هم «کیلوا» دوست دارم.

البته «گون»، «کوروپیکا» و «لئوریو» هم خوب هستن. ولی اولویت ندارن.

اون قسمت‌های بازی کردن هم بسیار جالب بود.

قسمت‌های گروه عنکبوت هم خوب بود. با توجه به ضعیف بودن گون و کیلوا، باز هم خیلی شانس آوردن زنده موندن.

ولی کلا آرک مورچه‌ها رو اعصاب بود.

مانگا آنگوئینگ شده بودم هاااا، تا جایی خوندم که کوروپیکا سوار یه کشتی شد. رفتن یه جایی.

بعد دیگه ادامه ندادم. نمی‌دونم چند چپتر عقب افتادم.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد