جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Ojisan to Marshmallow

 

 

 

 

 

 

Ojisan to Marshmallow

 

 

نام انیمه: Ojisan to Marshmallow

نام انیمه: Ojisan and Marshmallow

نام انیمه: おじさんとマシュマロ

ژانر: Slice of Life, Seinen, Comedy

تاریخ پخش: زمستان 2016

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها:  12+1 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 5 دقیقه

کارگردان: Noriyoshi Sasaki

استودیو: Creators in Pack

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت‌ها

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, EN Sub, ~15MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, EN Sub, ~80MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~50MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~20MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 720P, ~40MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~20MB)

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک

 

 

داستان (منبع: انیم ورلد)

"کوساکا" مردیه که به مارشمالوها علاقه بسیار عجیبی داره و میشه گفت که حتی با دیدن چهره کوساکا هم می تونید حدس بزنید که فرد شکمو و غذا دوست خوبیه؛ در این بین کوساکا در دفتر کار خودش با زنی به نام "واکابایاشی" آشنا میشه و حالا داستان قراره بر روی ارتباط این دو در محیط کاریشون متمرکز باشه. این انیمه کوتاه در قالب اپیزودهای 5 دقیقه ای پخش خواهد شد.

 

 

من

انیمه‌ی بامزه‌یی بود! واقعاً جای تعجب داره که واکابایاشی چی جوری عاشق کوساکا شده!!! واقعا جای تعجب داشت.

یه سوال جالبی که مطرح میشه، دقیقا این مارشمالو چه جور خوراکی یی هست؟ چه جور شیرینی است؟

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد