جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Tsugumomo

 

 

 

See the source image 

Tsugumomo

 

 

نام انیمه: Tsugumomo

نام انیمه: つぐもも

ژانر: Action, Comedy, Supernatural, Ecchi, School Life, Seinen

تاریخ پخش: بهار 2017

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

کارگردان: Kuraya Ryouichi

منبع: Manga

استودیو: Zero-G

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت‌ها، توضیحات

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ تماشای تریلر انیمه

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, EN Sub, 6.3GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, BD, 1080P, 12.4GB, EN Sub)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~125MB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, 720P, x264, RAW, 3.8GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, EN Sub, 4GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, BD, 720P, RAW, 3.9GB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, x264, BD, 1080P, EN Sub, ~1GB)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, BD, 720P, EN Sub, ~270MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, Dual Audio, x264, 1080P, ~350MB)

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

"کازویا کاگامی" پسریه که هیچ وقت بدون همراه داشتن "ساکورا اوبی" ، چیزی که از مادرش به اون رسیده از خونه بیرون نمیره. روزی از روزها دختری به نام "کیریها" که یک کیمونو پوشیده جلوی کازویا ظاهر میشه، پا به زندگی اون میذاره و از اون به بعد شروع به زندگی با کازویا می کنه؛ بعد از اون طولی نمی کشه، کیریها و کازویا تنها نمی مونن و پای "چیساتو" ، دوست دوران کودکی کازویا و همچنین جادوگری به نام "کوکویورا" نیز به این حارم باز میشه.

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 3 خرداد 1403 ساعت 02:25 http://tsugumomo

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد