جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Goshujinsama Toke Dama

 

 

 

 

Goshujinsama Toke Dama

 

 

نام مانگا: Goshujinsama Toke Dama

نام مانگا: ご主人さまとけだま

نام مانگا: Goshujin-sama to Kedama

ژانر: Supernatural, Yaoi

نویسنده و هنرمند: Koishikawa Ao

وضعیت: آنگوئینگ

تاریخ انتشار: 2017

+ لینک دانلود مانگا – ترجمه فارسی ===> کانال @yaoiiworld

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

+ خواندن آنلاین مانگا – ترجمه انگلیسی

 

 

 

 

خلاصه داستان

چیگوسا کارمندی است که تنها زندگی می‌کنه. یه روزی از توی خیابون یه گربه ای رو بر میداره. بهش غذا میده و اون رو تمیز می کنه.

ولی وقتی صبح بیدار میشه، می بینه که گربه تبدیل به یه آدم شده.

حالا قراره با چیگوسا زندگی بکنه ...

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد