جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Banana Fish

 



 

Banana Fish

 

 

نام انیمه: Banana Fish

نام انیمه: BANANA FISH

ژانر: Action, Adventure, Drama, Shoujo

تاریخ پخش: تابستان 2018

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 24 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 22 دقیقه

منبع: Manga

کارگردان: Utsumi Hiroko

استودیو: MAPPA

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~75MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~125MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, ~250MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

+ سایت رسمی انیمه

+ لینک فایل تورنت (MKV, EN Sub, 4.6GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, x265, EN Sub, 5.2GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, Web-dl, EN Sub, 11GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, x264, 720P, RAW, 6.5GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, ESP Sub, 4.6GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, EN Sub, 9GB)

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, EN Sub, ~450MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~200MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, EN Sub, ~550MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~250MB)

+ تماشای اپنینگ و اندینگ انیمه: لینک // لینک // لینک // لینک

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی (کانال AWSub)

 

 

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

در سال 1973،  جایی در ویتنام سربازی آمریکایی سر به دیوانگی می سپرد و همرزمان خود را با گلوله هایش به قتل میرساند. بعد از آن، تنها کلماتی که این فرد به زبان می آورد «ماهی موزی» Banana Fish  می‌باشد. 12 سال می‌گذرد؛ پلیسان در نیویورک در حال انجام تحقیقات بر روی خودکشی هایی مرموز می باشند که مدرکی آنها را به سمت «اش لینکس»، رهبر یک گروه خیابانی می‌کشاند. کسی که از قضا برادر آن فردی می‌باشد که در ویتنام دست به آن قتل عام سابق زده است.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد