جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

One Piece Film: Strong World – 2009

 

 See the source image


https://cdn.myanimelist.net/images/anime/12/75894.jpg

One Piece Film: Strong World – 2009

 

نام فیلم انیمه‌یی: One Piece Film: Strong World

نام فیلم انیمه‌یی: One Piece Movie 10

نام فیلم انیمه‌یی: ワンピース フィルム ストロングワールド

ژانر: Action, Adventure, Comedy, Drama, Fantasy, Shounen

تاریخ پخش: پاییز 2009

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: یک قسمت

مدت زمان فیلم انیمه‌یی: یک ساعت و 55 دقیقه

کارگردان: Sakai Munehisa

منبع: Manga

استودیو: Toei Animation

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

https://www.youtube.com/embed/3n58UPvcD7I?enablejsapi=1&wmode=opaque&autoplay=1

 

خلاصه داستان (منبع)

داستان از جزیره سابوندی شوع می شه جایی که تبهکاری به نام Golden Lion که 20 سال پیش به وسیله پدر بزرگ لوفی و سنگوک دستگیر شد و زندانی شد ولی موفق به فرار شد و به جمع آوری خدمش و بدست آوردن نامی کرد. لوفی تلاش می کند که نامی رو آزاد کنه و ...

 

سلام.

به علت اخطارهای گوگل، تا اطلاع ثانوی پست‌های معرفی انیمه، لینک دانلود نخواهند داشت. بیشترین دلیل حذف شدن دو تا وبلاگ قبلی‌م در بلاگر توسط گوگل، به خاطر لینک دانلود انیمه‌ها بوده.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد