جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Seikon No Qwaser

 

 

https://cdn.myanimelist.net/images/anime/9/67771.jpg

 

 

Seikon No Qwaser

 

نام انیمه: Seikon No Qwaser

نام انیمه: The Qwaser of Stigmata

نام انیمه: 聖痕のクェイサー

ژانر: Action, Super Power, Supernatural, Ecchi, Seinen

تاریخ پخش: زمستان 2010

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 24 قسمت – فصل اول

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

منبع: Manga

استودیو: Hoods Entertainment

کارگردان: Kaneko Hiraku

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

https://www.youtube.com/embed/mr_Sus560xM?enablejsapi=1&wmode=opaque&autoplay=1

 

 

خلاصه داستان (منبع)

در آکادمی هنرهای رزمی سنت میخاییلوف، اوریب مافویو، با پسر مو نقره ای بنام الکساندر آشنا می‌شود. او یک کواسر است که می‌تواند با دستش آهن را خم کند، او این قدرت را از شیر مادرش کسب کرده است. شایعه مرموزی در آکادمی می پیچید که این آکادمی قرار است تبدیل به مکانی برای درگیری بین کواسرهای مختلف گردد...

 



 


 

سلام.

به علت اخطارهای گوگل، تا اطلاع ثانوی پست‌های معرفی انیمه، لینک دانلود نخواهند داشت.

بیشترین دلیل حذف شدن دو تا وبلاگ قبلی‌م در بلاگر توسط گوگل، به خاطر لینک دانلود انیمه‌ها بوده.

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد مهدی جمعه 8 اردیبهشت 1402 ساعت 15:44

از دیدن این سریال خیلی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد