جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Tough

 

 

 See the source image

 

 

Tough

 

 

نام مانگا: Tough

نام مانگا: سرسخت

نام مانگا: کله خراب

نام مانگا: TOUGH-タフ-

ژانر: Action, Martial Arts, Sports, Seinen

نویسنده و هنرمند: Saruwatari Tetsuya

تاریخ انتشار: Jul 31, 2003 to Jul 19, 2012

وضعیت: تمام شده

تعداد چپترها: 426 چپتر (39 جلد)

ترجمه فارسی و انگلیسی دارد

 

https://f01.mrcdn.info/file/mrportal/h/b/1/7/Np.iBuYLUbh.jpg

 


خلاصه داستان (منبع: @AwManga)

داستان در مورد پسری هست با نام کیبو (کیچی میازاوا) که در مبارزاتی آزاد و بدون قانون شرکت کرده تا برای درمان پدرش (سیکو میازاوا) که در مبارزه با برادرش کیریو (عموی کیبو) تا مرز کشته شدن رفته و راهی بیمارستان شده پول جمع کنه و ...

 

پ.ن: اون تیکه پول جمع کردن رو بی خیال. همچین چیزی نیست :D

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد