جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

One Piece Movie 9: Episode of Chopper Plus – Fuyu ni Saku, Kiseki no Sakura – 2008

 

 

 See the source image

 

One Piece Movie 9: Episode of Chopper Plus – Fuyu ni Saku, Kiseki no Sakura – 2008

 

 

نام فیلم انیمه‌یی: One Piece Movie 9: Episode of Chopper Plus – Fuyu ni Saku, Kiseki no Sakura

نام فیلم انیمه‌یی: One Piece: Episode of Chopper Plus - Bloom in the Winter, Miracle Sakura

نام فیلم انیمه‌یی: ONE PIECE(ワンピース) エピソードオブチョッパー+冬に咲く、奇跡の桜

نام فیلم انیمه‌یی: One Piece Movie 9

ژانر: Action, Adventure, Comedy, Super Power, Fantasy, Shounen

تاریخ پخش: زمستان 2008

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: یک قسمت

مدت زمان فیلم انیمه‌یی: یک ساعت و 53 دقیقه

کارگردان: Shimizu Junji

منبع: Manga

استودیو: Toei Animation

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

خلاصه داستان (منبع)

این فیلم بازگویی از جزیره موسیقی و درام و قسمت‌های جدید هست. که در این قسمت روبین و فرانکی به خدمه پیوستند. در این فیلم کلاه حصیری‌ها کشتی جدیدی به اسم سانی دارند و ...

 

 

خلاصه داستان (منبع)

The movie is a retelling of the Drum Island arc with new music and animation. Vivi has been removed from the plot while both Nico Robin and Franky, who joined the crew after the Drum Island arc, have been added. The movie also has the Straw Hat's new ship, the Thousand Sunny. It has been stated that Oda will be creating a new character for this movie, Wapol's older brother, Mushul, who also appears to be a Devil Fruit user.

 

 

 

 

سلام.

به علت اخطارهای گوگل، تا اطلاع ثانوی پست‌های معرفی انیمه، لینک دانلود نخواهند داشت.

بیشترین دلیل حذف شدن دو تا وبلاگ قبلی‌م در بلاگر توسط گوگل، به خاطر لینک دانلود انیمه‌ها بوده.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد