جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

City Hunter S02

 

 

 

 

 

City Hunter S02

شکارچی شهر – فصل دوم

 

 

 

نام انیمه: City Hunter 2

نام انیمه: シティーハンター

ژانر: Comedy, Shounen, Ecchi, Harem, Romance, Action, Mystery

تعداد قسمت ها: 63 قسمت

تاریخ پخش: آوریل 1988 تا 1989

وضعیت: تمام شده

کارگردان: Kenji Kodama

استودیو: Sunrise

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

لینک های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, ~100MB, 480P)

+ لینک دانلود انیمه  + زیرنویس فاریس (MKV, EN Sub, ~70MB, 480P)

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک

+ تماشای آنلاین انیمه: سایت // سایت

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

ریو صایبا یک کارگاه خصوصی حرفه ای است که لقب شکارچی شهر را داراست کار اصلی او رفتگری است او با همکارش کاری مکیمورا شهر را تمیز می کنند مردم مسائل و مشکلات کیفری خود را به ریو می سپارنند و او همیشه موفق می شود پرونده های خود را حل کند هنگامی که ریو بر روی پرونده های خود کار نمی کند در حال گپ زدن با خانم ها و لاف زدن است و دوستش "کائوری" همیشه با یک چکش 10 کیلو گرمی مواظب اوست تا کمتر از این کارهای شیطانی انجام دهد...

 

 

داستان فصل دوم (منبع: انیم ورلد)

"سایبا ریو" در واقع "سوییپری" است به نام سیتی هانتر. او و دستیارش "ماکیمورا کائوری" برای حل پرونده‌هایی که حتی پلیس هم از عهده‌ی حل آن‌ها بر نمی‌آید (یا تمایلی ندارد) استخدام می‌شوند.

 

ویروس:

فصل دوم یه سر و گردن بالاتر از فصل اول بود.

عشقولی این فصل بالا بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد