جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Ikkitousen

 

 

See the source image 

https://cdn.myanimelist.net/images/anime/5/23091l.jpg

Ikkitousen

 

 

نام انیمه: Ikkitousen

نام انیمه: Ikki Tousen

نام انیمه: Ikki-Tosen: Legendary Fighter

نام انیمه: Battle Vixens

نام انیمه: 一騎当千

ژانر: Ecchi, Super Power, Martial Arts, School Life

تاریخ پخش: تابستان 2003

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 13 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

کارگردان: Watanabe Takashi

منبع: Manga

استودیو: J.C.Staff

زیرنویس فارسی و انگلیسی  دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, BluRay, ~125MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ تماشای تریلر انیمه

+ لینک فایل تورنت (AVI, DVDRip, ITA Sub, 3.7GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, EN Dub, 4.3GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, BD, x274, 960P, RAW, 7.7GB)

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک د انلود  انیمه (MP4, BD, 720P, ~250MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

 

 

 

 

خلاصه داستان (منبع)

هفت مدرسه دائما در حال "جنگ" با یکدیگرند، و دانش آموزان _مذکر و مونث_ به جنگجویان حرفه‌ای تبدیل شده‌اند و با مدارس دیگر دائما می‌جنگند. زندگی و سرنوشت آنها بوسیله‌ی جواهرات عجیبی که شامل روح و سرنوشت جنگجویان دوره‌ی سانچوکیشی هدایت می‌شود. یک دختر، سونساکی هاکافو، اخیرا به ژاپن منتقل شده است و قصد دارد هفت مدرسه را متحد کند همتای هفت کشور در گذشته. ولی، مانند همه‌ی قهرمان‌ها، یک تاریکی در کنار سرنوشت او قرار دارد، و در اطراف کسانی هستن که مبارزه می‌کنند که رشته‌های سرنوشت را پاره کنند زندگی شان را خود رقم بزنند.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد