جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Mermaid Forest

 

 

See the source image 

https://cdn.myanimelist.net/images/anime/4/21590.jpg

Mermaid Forest

 

 

نام انیمه: Mermaid Forest

نام انیمه: Takahashi Rumiko Gekijou Ningyo no Mori TV

نام انیمه: 高橋留美子劇場 人魚の森

ژانر: Drama, Fantasy, Horror, Mystery

تاریخ پخش: پاییز 2003

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 13 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

کارگردان: Ooba Hideaki

استودیو: TMS Entertainment

منبع: Manga

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, ~120MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس

+ لینک فایل تورنت (MKV, EN Dub, 3.3GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, EN Sub, 1.1GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, DVD, x264, 576P, EN Sub, 5.5GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, DVD, x264, 576P, RAW, 5.5GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, BDRip, 736P, RAW, 10GB)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN dub, ~270MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, DVD, x264, 576P, ~400MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~90MB)

+ لینک دانلود انیمه (AVI, ~180MB)

 

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

500 سال پیش یوتا گوشت پری دریایی می خورد و به یک انسان نامیرا تبدیل می شود. او که به دنبال این است تا به حالت عادی برگشته و انسانی معمولی شود به دنبال پری دریایی به سفر می‌رود و در سفر خود به دختری به نام مانا بر می‌خورد که به وسیله پری دریایی‌ها گروگان گرفته شده است و آنها قصد خوردن مانا را دارند و …

 

 

https://cdn.myanimelist.net/images/anime/4/21590.jpg

توضیحات من درباره‌ی انیمه‌ی Mermaid Forest

 

این که پری دریایی وجود داشته باشه، یه چیز است.

ولی این که ملت خیلی ریلکس تعریف می‌کنن، قبول ندارم.

برای چی یوتا به هر کسی می‌رسه یا آشنا میشه، فرت و فرت میگه  گوشت پری دریایی خوردم.

نامیرا شدم. زخم‌هام زود خوب میشه. شونصد بار مُردم و ...

این تیکه‌هاش رو اصلا دوست ندارم.

این نامیرا بودن، پری دریایی دیدن، اینا باید مخفی بمونه. نباید همه مردم خبردار بشن.

همممممم

داستان جالب است. یه قسمت‌هایی داره بی نهایت ناراحت کننده.

ولی قسمت‌های کمدی هم زیاد داره.

یوتا الان پانصد سال است که زنده مونده، جاویدان شده.

عجب ایده‌ی جالبی. گوشتِ پری دریایی بخوری، شانس بیاری و مثلِ یوتا، جاویدان بشی.

داشتم فکر می‌کردم اگه جاویدان بشم این طوری، همیشه سالم باشم، مریض نشم.

تا قیامِ قیامت می‌تونم انیمه نگاه کنم. مانگا بخونم. ادیت کنم.

فکر کن! خیلی باحال میشد هاااا.

 

#Anime

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد