جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Gunslinger Girl

 

 

 See the source image

https://cdn.myanimelist.net/images/anime/5/3088.jpg

Gunslinger Girl

 

 

نام انیمه: Gunslinger Girl

نام انیمه: ガンスリンガー・ガール

ژانر: Action, Psychological, Military, Drama, Sci-Fi

تاریخ پخش: پاییز 2003

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 13 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

منبع: Manga

کارگردان: ؟؟؟

استودیو: Madhouse

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, BluRay, ~80MB, EN Dub)

+ تماشای تریلر انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sun, ~226MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 10bit, x265, 1080P, ~400MB, EN Dub)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, BluRay, EN Dub, ~380MB)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک فایل تورنت (MKV, 1080P, BluRay, EN Dub, 10GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, 714P, BDRip, RAW, 17GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, BD, EN Sub, 8GB)

+ تماشای اندینگ انیمه: لینک // لینک

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, BluRay, Fr Sub, 4.3GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, DVD, EN Sub, 3.4GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 480P, Web-dl, EN Sub, 2.9GB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ تماشای اوپنینگ انیمه

 

 

 

خلاصه انیمه (منبع: دنیای انیمه)

هتریتا دختری معصومه که خانواده اش به قتل رسیده اند. او توسط یک سازمان اجتماعی عام المنفعه نجات داده میشه و ازش یک ماشین Cybernetic میسازند. ذهنش توسط سازمان پاک میشه و او و چهار دختر دیگه به عنوان همکارانش به عنوان قاتلین خونسرد کارهای کثیف دولت ایتالیا رو انجام میدند.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد