جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Kyougoku Natsuhiko: Kousetsu Hyaku Monogatari

 

 

 See the source image

 

https://cdn.myanimelist.net/images/anime/2/30681.jpg

Kyougoku Natsuhiko: Kousetsu Hyaku Monogatari

 

 

 

نام انیمه: Kyougoku Natsuhiko: Kousetsu Hyaku Monogatari

نام انیمه: Requiem from the Darkness

نام انیمه: Hundred Stories

نام انیمه: 京極夏彦 巷説百物語

نام انیمه: 100 Stories

نام انیمه: Natsuhiko Kyougoku's Worldly Horror Stories

ژانر: Historical, Horror, Mystery, Psychological, Supernatural

تاریخ پخش: پاییز 2003

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 13 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

منبع: Novel

استودیو: TMS Entertainment

کارگردان: Ooba Hideaki

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (AVI, 480P, ESP Sub, ~170MB)

+ تماشای آنلاین انیمه

+ لینک فایل تورنت (MKV, 480P, DVDRip, Fr Sub, 2.8GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, 576P, RAW, 2.5GB)

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک

+ لینک فایل تورنت (MKV, 480P, EN Sub, 2.5GB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, ~200MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, DVDRip, 480P, ~180MB)

+ تماشای تریلر انیمه

 

 

 

خلاصه داستان (منبع)

یامااوکا موموسوکه از نوشتن معما برای بچه‌ها خسته شده و میخواد داستانهای وحشتناک و شبح‌وار رو تو مجموعه‌ای به نام هایاکومونوگاتاری (“صد قصه”) جمع آوری کنه. زمانیکه درباره‌ی افسانه‌ها و اسطوره‌های قدیمی تحقیق میکنه به یه گروه سه نفره مرموز میرسه که اسم خودشونو اونگیو گذاشتن. اونا کاراگاهانی هستن که افسانه‌ها رو برای فاش کردن حقیقتشون… و در آوردن از اشتباه، منصفانه بررسی میکنن. هر بار موموسوکه اونگیو رو ملاقات میکنه باید با حقایق وحشتناک روبرو بشه و با روحیه خودش بجنگه، اما اون چیزهایی دیده که نباید می‌دیده...

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد