جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

GTO Bad Company

 

 

 

 

http://kazugeek.com/wordpress/wp-content/uploads/2012/08/XCover.jpg

 

Manga: GTO Bad Company

 

نام مانگا: GTO Bad Company

نام مانگا: جی.تی.اُ دار و دسته بد

ژانر: Action, Comedy, School Life, Shounen

وضعیت: تمام شده

تعداد چپترها: 10 چپتر

نویسنده و هنرمند: FUJISAWA Tohru

سال انتشار: 1997

ترجمه فارسی و انگلیسی دارد

+ لینک خواندن آنلاین مانگاگ – ترجمه فارسی

+ لینک دانلود مانگا - ترجمه فارسی

+ معرفی و لینک دانلود انیمه Great Teacher Onizuka

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

در این سری کوتاه، داستان در مورد چگونگی آشنایی و بعد تبدیل اون به دوستی عمیق بین اونیزوکا و ریوجی میپردازه...

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد