جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

R.O.D the TV

 

 

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/3/73350.jpg

R.O.D the TV

 

 

نام انیمه: R.O.D the TV

نام انیمه: アール・オー・ディー ザ・ティーヴィー

نام انیمه: Read or Die TV

نام انیمه: R.O.D -The TV-

نام انیمه: Read or Die

نام انیمه: Read or Die: the TV

نام انیمه: Read or Dream

ژانر: Action, Sci-Fi, Adventure, Comedy, Super Power, Drama

تاریخ پخش: پاییز 2003

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 26 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 25 دقیقه

کارگردان: Masunari Koji

منبع: Light novel

استودیو: J.C.Staff

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک فایل تورنت (MKV, 480P, DVD, EN Sub, 7GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 1080P, EN Sub, 9.3GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 720P, 10bit, EN Sub, 2.8GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 1080P, x264, RAW, 22GB)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 576P, ~125MB)

 

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

یومیکو ریدمن (Yomiko Readman) مامور مخفی کتابخانه ی انگلیس است که قدرت خارق‌العاده ای دارد.

او بوسیله‌ی این قدرت می تواند هر نوع کاغذی را کنترل کند و حتی آن را به اندازه‌ی فولاد فشرده و خم کند.

وقتی کتابی که می تواند جهان را به آخر برساند دزدیده می‌شود، از او درخواست می‌شود تا کتاب را پس بگیرد.

او همراه با دو مامور دیگر تلاش می‌کنند کتاب را بازگردانده و دنیا را نجات دهند.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد