جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Grenadier: Hohoemi No Senshi

 

See the source image

 

Grenadier: Hohoemi No Senshi

 

 

نام انیمه: Grenadier: Hohoemi No Senshi

نام انیمه: Grenadier: The Beautiful Warrior

نام انیمه: Grenadier: The Smiling Senshi

نام انیمه: グレネーダー 〜ほほえみの閃士〜

ژانر: Action, Ecchi, Adventure, Comedy, Shounen

تاریخ پخش: پاییز 2004

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 25 دقیقه

کارگردان: Koujina Hiroshi

استودیو: Group TAC

منبع: Manga

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~80MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, 80MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک فایل تورنت (MKV, Ger Sub, x264, DVD, 3.5GB)

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

روشونا یه جنگجو خوشگله که تو دنیا سفر میکنه و میخواد کاری کنه دیگه مردم باهم نجنگن و در حین سفر با یاجیرو ملاقات میکنه یه مزدور که برای پول در آوردن هر کاری میکنه و ...

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

روشونا(Rushuna)  یک هفت تیرکش خیلی زیبا و بلونده .او به سراسر جهان سفر میکنه و هدفش ساختن جهانی مسالمت آمیز بجای اسلحه و جنگ افروزی است .میخواهد مردم با لبخند به سراغ هم بروند. اگرچه او نمیخواهد بجنگد ولی مجبور میشه مهارت تیراندازیشو نشان بده. در این مسافرت او با ((Yajiro)) آشنا میشه. یک سرباز مزدور که از شمشیر برای حمله و کارش استفاده میکند....

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد