جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

دانلود البومهای ماچ و لب خاموش

دانلود البومهای ماچ و لب خاموش

 

 

سلام به همه دوستداران موسیقی.

تو این اپدیت براتون دو تا البوم ایرانی میذارم. البومهایی از شکیلا و افشین.

البته این اخرین البوم افشین – بنابر حرفای خودشه- . اون تو یه مصاحبه ی جنجالی با بهزاد از برنامه ی شب هفتم  گفت که به خاطر پذیرفتن شرط دختر مورد علاقه اش ممکنه از خوانندگی دست بکشه و بره تو یه رستوران کار کنه! این در حالیه که اون جدیدترین البومش رو ارائه داده و اخیرا هم کنسرتی در لندن به پا کرده که با استقبال خوبی روبرو شد. جالبه بدونید برادرای افشین هم اونو تو این کنسرت همراهی میکردن. ماچ عنوان جدیدترین البوم افشینه که تازه ریلیز شده. امیدوارم از این اهنگها و خوشتون بیاد. این البوم شامل ده ترانه اس و حجم همه اهنگها 128 کیلو میباشد.

دانلود کنید و نظر یادتون نره.

 

 Afshin: Maach

*       بدجوری عاشقت شدم

*       من

*       دیگه ازت بدم میاد

*       عسلی

*       شیطونک

*       فکرشو کن

*       ماچ

*       از اینجا برو

*       بی خیال

*       اشکامو پاک کن

 

 

و... البوم جدید شکیلا به نام لب خاموش ( اینم به خاطر سمیه خانوم!)

 

 

 Shakila : labe khamoush 

*      لب خاموش

*      صبوری

*      در این دنیا

*      سفر  

*      صورتگر نقاش

*      ای عشق

*      صورتگر عشق(کوتاه)

*      اهوی وحشی

 

منتظر البومهای جدیدتر هم باشید.

در اپدیت بعدی البومهای جدید از دو خواننده ی مطرح خارجی میذارم.

خدانگهدار.

 

نوشته شده توسط :   HODA666  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد