جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

بگو منو کم داری

 

 


بگو منو کم داری

 

 

یه نیمکت تنها ...

یه شعله ی خاموش ...         

یه لحظه یک رویا ...                  

من و تو در آغوش ...

یه یادگار از عشق           

رو تن ِ درخت پیر ...

یه قصه ی کوتاه ...     

ای وای از این تقدیر.    

بگو منو کم داری ... بگو ...

بگو کمی غم داری ... بگو ...                  

بگو منو کم داری ... بگو ...

بگو کمی غم داری ... بگو ...                 

....

بگو که نامه ها مو خوندی

بگو برام دل سوزوندی            

هق هق ِ گریم رو شنیدی

بگو که اشکامو دیدی ....   

بگو دلت برام تنگ شده ...

همون دلی که میگن از سنگ شده   

بگو دیگه طاقت نداری ...

اشک روی چشمام بیاری.                 

بگو منو کم داری ... بگو ....     

بگو کمی غم داری ... بگو ...

 

+ لینک دانلود آهنگ با کیفیت 320

+ لینک دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد