جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Azumanga Daioh

 

 

https://cdn.myanimelist.net/images/anime/1/66.jpg

 

Azumanga Daioh

 

 

نام انیمه: Azumanga Daioh

نام انیمه: Azumanga Daioh: The Animation

نام انیمه: あずまんが大王 THE ANIMATION

نام انیمه: Azumanga Daiou

ژانر: Slice of Life, Comedy, School Life

تاریخ پخش: بهار 2002

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 26 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

کارگردان: Nishikiori Hiroshi

استودیو: J.C.Staff

منبع: 4-koma manga

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~60MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, DVD, ~230MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, 10bit, ~60MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, x264, EN Sub, ~280MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, HD, ~500MB)

+ تماشای تریلر انیمه

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, EN Sub, 14GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 480P, EN Sub, 4.2GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, EN Sub, 5.8GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x265, RAW, 1080P, DVDrip, 19GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, 480P, 10bit, EN Sub, 1.4GB)

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت

+ لینک  دانلود زیرنویس فارسی

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

در مورد زندگی دبیرستانی شش دانش آموز با شخصیت های غیر عادی هست: چیو (نابغه 10 ساله)، اوساکا (بی خیال)، ساکاکی (شخص خجالتی، مستعد گاز گرفته شدن توسط گربه ها)، تومو (پر شر و شور)، یومی (کم تحمل)، کاگورا (Jock – شخصی که می خواد در ورزش روی سایرین رو کم کنه در صورتیکه به ذات ورزش اهمیتی نمیده.).

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

آزومانگا دایوه در مورد زندگی دبیرستانی شش دانش آموز با شخصیت های غیر عادی هست: چیو (نابغه 10 ساله)، اوساکا (بی خیال)، ساکاکی (شخص خجالتی، مستعد گاز گرفته شدن توسط گربه ها)، تومو (پر شر و شور)، یومی (کم تحمل) ، کاگورا (Jock - شخصی که می خواد در ورزش روی سایرین رو کم کنه در صورتیکه به ذات ورزش اهمیتی نمیده.)

 

 

https://youtu.be/ofW0KJjHIjg

 

 

توضیحات من

یه معلمی به اسم یوکاری سنسی دارن که خیلی باحاله!

من خیلی ازش خوشم میاد.

از کاراکتر ساکاکی هم خوشم میاد. همون دختری که به حیوانات علاقه بسیار داره. و عاشق گربه هاست. ولی گربه ها اون رو دوست ندارن... آخی آخی ...

و در آخر، به نظرم کاراکتر چیو (همون نابغه ده ساله) هم جالب است.

نمیدونم چرا، ولی هر وقت این مدل انیمه‌ها رو نگاه می کنم، خیلی برام عجیب میشه.

تا جایی که یاد میاد، موقعی که دبیرستان تمام شده بود، همه خوشحال بود که دیگه پاشون رو توی مدرسه نمی‌گذارن.

اون وقت اینا کلی گریه می‌کردن و ناراحت بودن که دوران دبیرستان‌شون تمام شده.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد