جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Maria†Holic

 

 

See the source image 

Maria†Holic

 

 

نام انیمه: Maria†Holic

نام انیمه: Maria+Holic

نام انیمه: MariaHolic

نام انیمه: まりあほりっく

ژانر: Comedy, Parody, School Life, Shoujo Ai

تاریخ پخش: زمستان 2009

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه

کارگردان: Shinbou Akiyuki

منبع: Manga

استودیو: Shaft

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, BluRay, EN Sub, ~120MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, BluRay, EN Sub, ~380MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 1080P, 10bit, ~200MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, ~190MB)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, BD, 1080P, ~500MB)

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک فایل تورنت (MKV, 720P, BluRay, EN Sub, 5GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, BD, 1080P, EN Sub, 5.4GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, S01 & S02, FR Sub, x264, 720P, 6GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, x264, 1080P, BDRip, EN Sub, 13GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, BD, 720P, x264, RAW, 2.7GB)

+ لینک فایل تورنت (AVI, 396P, xVid, 3.1GB)

+ تماشای تریلر انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیایی انیمه)

داستان در مورد یه دختر سال دومی به اسم کاناکو ست که به گفته ی خودش به مردا حساسیت داره و هر وقت بهشون دست میزنه، کهیر میزنه. اون تو یه مدرسه ای ثبت نام میکنه که پدر مادرش همدیگه رو اونجا ملاقات و ازدواج کردن!

اون تو این مدرسه اومده که شریک عشقیه خودشو پیدا کنه! و با دانش اموز سال اولی به اسم ماریا اشنا میشه که از غذا یه پسر شیطونیه که علاقه به پوشیدن لباس دخترونه داره! کاناکو خیلی اتفاقی این مسئله رو میفهمه و ...!

 

 

https://youtu.be/CLhyx2300Ec

 

توضیحات من درباره‌ی انیمه‌ی Maria†Holic

ریسه رفتم از خنده! خیلی بامزه است. چقده این دختره کاناکو باحال است!

می‌دونی، کاملا قابل درک است، وقتی بین این همه دختر خوشگل خوشگل باشی، باهاشون دوست بشی، حرف بزنی و ... دیگه دائم در حال خون دماغ شدنی!

موندم چرا این کاناکو هنوز زنده‌س؟ این دائم داره خون دماغ میشه :D

ووواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییی

قسمت یازدهم، این تنها معلم مردِ مدرسه، برای این که بره داخل اتاق یکی از دخترها، به مسئول خوابگاه رشوه داد! براش یه تلویزیون پلاسما 50 اینچ گرفت!

یعنی ریسه رفتم از خنده!!!

رئیس خوابگاه بهش میگه اگه یه دستگاه دی.وی.دی هم داشتم، 96 ساعت توی اتاقم می‌موندم و فیلم نگاه می‌کردم.

این هم دوباره رشوه داد.

ولی هنوز ده دقیقه نگذشته بود، رئیس خوابگاه اومد این معلم رو بیرون کرد.

هنوز نتونسته بود دو کلوم حرف بزنه به کاناکو و ماریا.

فصل اول خوب بود. کلی خندیدم. راضی بودم ازش.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد