جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Yami no Matsuei

 

 

 

 

 

Yami no Matsuei

 

 

نام انیمه: Yami no Matsuei

نام انیمه: 闇の末裔

نام انیمه: Descendants of Darkness

نام انیمه: Descent into Darkness

نام انیمه: The Darker Descendant

ژانر: Comedy, Drama, Fantasy, Horror, Magic, Shoujo, Shounen Ai, Vampire

تاریخ پخش: پاییز 2000

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 13 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 23 دقیقه

کارگردان:Suzuki Iku

منبع: Manga

استودیو: J.C.Staff

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~60MB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, 480P, DVDRip, RAW, 4.3GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, 480P, DVDRip, RAW, 4.4GB)

 

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

حتی بعد از مرگ هم جنایت و کارهای اداری وجود دارند. سوزوکی فردی به ظاهر 26 ساله است که وظیفه دارد از مردن فرد مورد نظر و مکانش اطمینان کسب کند. اگر چه اون این کار رو به مدت 70 سال داره انجام میده ولی الان در وضعیت خوبی قرار نداره... اتفاقا در رنجوندن همکار های خودش هم استعداد زیادی داره ولی تازگی ها احساس میکنه که به یه همکار نیاز داره …

 

 

 

توضیحات من

چه انیمه‌ی جالبی بود هااااااااااااااا.

کاراکترهای جیگر هم داشت.

فهمیدم که شونن-آی بوده. میگم چرا عشقولی بود!

کاراکتر اصلی، سوزوکی، خیلی باحال بود. کلی خاطرخواه هم داشت.

دکتر موراکو، کاراکتر منفی انیمه هم خیلی جیگر طلا بود.

دکتر موراکو کلی کارهای ناجور انجام میده، آزمایش روی آدم ها، قتل و کارهای دیگه ...

افرادی که توسط دکتر کشته شدن، هنوز روحشون نرفته اون ور.

برای همین وزارت خونه مربوطه، شینیگامی ها رو می فرسته تحقیق.

که سوزوکی مهم ترین شینیگامی وزارت خونه است.

یه همکار جدید به اسم هیسوکا پیدا می کنه.

و با هم سراغ پرونده هایی می رن که موراکو در پشت پرده دست داره.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد