جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Naruto OVA: Naruto vs Konohamaru

 

 

 

 

Naruto OVA: Naruto vs Konohamaru

 

 

نام انیمه: Naruto vs Konohamaru The Burning Chunin exams

نام انیمه: 炎の中忍試験! ナルトvs木ノ葉丸

نام انیمه: Naruto OVA: Naruto vs Konohamaru

ژانر: Action, Adventure, Comedy, Shounen, Ninja

سازندگان: Studio Pierrot

تاریخ پخش: 30 جولای 2011

تعداد قسمت ها: یک قسمت

مدت زمان پخش: 14 دقیقه

+ لینک دانلود انیمه (720P, 50MB, MKV)

+ لینک دانلود انیمه (720P, MKV, 10bit, 100MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

ناروتو در آزمون چونین شدن شرکت میکنه که... 

 

https://www.youtube.com/watch?v=W7RZCyQ5Zzo

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد