جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Starry☆Sky

 

 See the source image

 

https://myanimelist.cdn-dena.com/images/anime/7/27459.jpg

 

StarrySky

 

نام انیمه: Starry Sky

نام انیمه: آسمان درخشان

نام انیمه: StarrySky

ژانر: School Life, Harem, Romance, Shoujo, Slice of Life

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت ها: 26 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 11 دقیقه

رده ی سنی: بالای 15 سال

تاریخ پخش: زمستان 2010 

استودیو: Studio Deen

کارگردان: Sayama Kiyoko

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

لینک های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی (نیاز به عضویت)

+ عکس // عکس // عکس // والپیپرهای انیمه // کاور انیمه // عکس // عکس

+ لینک دانلود مستقیم (526P)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی (نیاز به عضویت)

+ لینک فایل تورنت (MKV – EN Sub – 3.5GB)

 

داستان: (منبع: انیم ورلد)

قهرمان زن داستان، به اسم اسکیکو به تازگی توی یه مدرسه ثبت نام کرده، این مدرسه تا سال قبل فقط برای پسرا بود، ولی امسال دخترا رو هم ثبت نام کرده، از اونجایی که مدرسه توی یه منطقه ی روستایی و منحصر به فرده اسکیکو تنها دختریه که به این مدرسه اومده ...

در آسمان درخشان، 12 صورت فلکی زودیاک به صورت 12 پسر جوون و خوشتیب ظاهر میشن. کیوما سایاکا کسی که روی این انیمه کار کرده، کسی است که انیمه Vampire Knight و چند انیمه ی معروف دیگه رو توی کارنامه داره.

توضیحات

محوریت اصلی، همین دختر تازه وارد است. همه ی پسرهایی که نشون میده، به نوعی در گذشته و حال با این دختر در ارتباط بودن. دوست دوران کودکی، هم بازی دوران مدرسه، همسایه، شباهت با خواهر از دست رفته و ... درسته که ژانرش هارم است، ولی اون قدرها هم این جنبه ی هارم بودن قوی نیست. من انتظار دیگه یی داشتم. شاید هم الان زمان مناسبی برای دیدن این انیمه نبوده باشه برای من.

 

See the source image

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد