جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

آهنگ پایانی فیلم انیمه‌یی Toaru Hikuushi e no Tsuioku

 

 

 

https://youtu.be/SgZ8TB1k0AE

 

آهنگ پایانی فیلم انیمه‌یی Toaru Hikuushi e no Tsuioku

 

 

تمام گوشه و کنار رویاهات رو

با نورِ ستاره ی تاریخ روشن کن

وقتی دریا شبونه آواز می خونه

به آهنگش گوش بسپر

توی موجِ آرامش بمون

تا وقتی که دیگه غم و غصه ای نمونه

یه لحظه چشماتو ببند

و خودت رو بهش بسپر

وقتی زمان جریانِ بی انتهاش رو ادامه می ده

صدای هزاران زوزه ی باد

اون آهنگ رو تا ابدیت ادامه می ده

و پژواکش همه جا می پیچه

توی قلبشون

تا وقتی که دیگه غم و غصه ای نمونه

فقط یه لحظه چشماتو ببند

و خودتو بهم بسپار

و بعدش، وقتی چشماتو باز کردی

فقط احساسه که می بینی

وقتی آینده رو توی دستات می گیری

احساسه که می بینی

تمامِ دنیایِ اون لحظه

یه روزی اون آهنگ رو می خونن

تا اون موقع، اون نور از صبر خسته می شه

و تاریکی رو

از بین می بره

قلب هامون داره تند تند می زنه

و وقتی اون آهنگ رو می شنویم

سفرمونه که شروع می شه

روی بال های سفید پرواز می کنیم

به سمت آینده راهی می شی

و توی اون آسمون باز سفر می کنی

و بال هات رو باز می کنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد