جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Asura – 2012

 

 

 

 

https://cdn.myanimelist.net/images/anime/7/44289.jpg

Asura – 2012

 

نام فیلم انیمه‌یی: Asura

نام فیلم انیمه‌یی: アシュラ

نام فیلم انیمه‌یی: Ashura

ژانر: Drama, Historical

تاریخ پخش: Sep 29, 2012

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: یک قسمت

مدت زمان‌ فیلم انیمه‌یی: 1 ساعت و 15 دقیقه

منبع: Manga

استودیو: Toei Animation

کارگردان: Satou Keiichi

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به فیلم انیمه‌یی

+ تماشای تریلر فیلم انیمه‌یی

+ لینک فایل تورنت (MKV, 10bit, BD, 1080P, EN Sub, 3.9GB)

+ لینک فایل تورنت (MP4, BD, 720P, RAW, 1.6GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 720P, Rus Sub, 1.6GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 1080P, 4.1GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, BD, 720P, 1.6GB)

+ تصاویر فیلم انیمه‌یی: عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک دانلود فیلم انیمه‌یی (MP4, BD, 1080P, EN Sub, 1.7GB)

+ لینک دانلود فیلم انیمه‌یی (MP4, BD, 720P, EN Sub, 990MB)

+ لینک دانلود فیلم انیمه‌یی (MKV, BD, 480P, 958MB)

+ لینک دانلود فیلم انیمه‌یی (MKV, BD, 720P, 1.6GB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود فیلم انیمه‌یی (MKV, 720P, 10bit, 625MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود فیلم انیمه‌یی (MKV, 480P, BluRay, EN Sub, 234MB)

+ لینک دانلود فیلم انیمه‌یی (MKV, 720P, EN Sub, BluRay, 411MB)

+ لینک دانلود فیلم انیمه‌یی (MKV, 1080P, BluRay, EN Sub, 916MB)

 

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: دنیای انیمه)

این داستان در گذشته‌های ژاپن اتفاق میوفته، که به خشکسالی میرسن، و مردم از همین خشکسالی زیاد به آدم خوری روی میارند.

در همین حال بچه ای متولد میشه که خوی حیوانی داره از گوشت انسان ها تغذیه میکنه.

در این بین محبت یک دختر باعث میشه جرقه ای از امید در دل اون پسر به وجود بیاد.

این فیلم ساختار محیطی ـش شباهت زیادی به سامورای چامپلو دارد، واقع گرایانه و با داستانی قوی، که آدم از دیدنش لذت میبره.

 

 

من

اونایی که روحیه‌ی لطیفی دارن، این انیمه رو تماشا نکنن. :D

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد