جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

مشت آسمان آبی || Souten no Ken

 

 

https://cdn.animenewsnetwork.com/thumbnails/max550x550/cms/news/122983/comic-zenon.jpg

 

مشت آسمان آبی || Souten no Ken

 

نام مانگا: Fist Of The Blue Sky

نام مانگا: مشت آسمان آبی

نام مانگا: 蒼天の拳

نام مانگا: Souten no Ken

نویسنده: Buronson

هنرمند: Hara Tetsuo

ژانر: Action, Martial Art, Romance, Seinen, Historical, Adventure

وضعیت: تمام شده

سال انتشار: 2001 الی 2012

تعداد قسمت ها: 22 فصل (260 چپتر)

ترجمه ی فارسی و انگلیسی دارد

رده ی سنی: بالای 18 سال

 

+ لینک دانلود مانگا – ترجمه شده به فارسی

+ لینک خواندن آنلاین مانگا – ترجمه شده به فارسی

+ لینک خواندن آنلاین مانگا – ترجمه شده به فارسی

+ لینک دانلود مانگا – ترجمه شده به فارسی

 

خلاصه داستان (منبع: انیم.ورلد)

داستان در مورد مردی مرموز به اسم کنشیرو هست که به عنوانِ یک استاد دانشگاه در ژاپن مشغول به کار هست. در این بین دوستی از گذشته پیشِ اون میاد و مشخص میشه کنشیرو یکی از گردن کلفت ها و خلاف های شانگهایِ چین بوده و بعد از ماجرایی به ژاپن اومده و حالا این دوستِ قدیمی خبر از کشته شدنِ تمام رفقاش میده و... دورۀ زمانی این مانگا در طی جنگ جهانی دوّم در حال رخ دادن هست.

 

 

https://cdn.animenewsnetwork.com/thumbnails/max350x350/encyc/A1585-1530063848.1408156236.jpg

 

پ.ن: اااووووفففف، اصلاً بهش نمیاد اینقده تعداد چپترهاش زیاد باشه. شخصیت اصلی داستان، کنشیرو، یه جیگری است واسه خودش! خدای هنرهای رزمی! یعنی من الان فقط می خوام قدرت های اون رو داشته باشم. الان که دارم این رو تایپ می کنم، چپتر 128 رو هم خوندم. شخصیت اصلی خیلی باحال است. هر چند در وهله ی اول، اصلاً به قیافه ش نمیاد!

 

 

 

#Manga

#Souten_no_Ken

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد