جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

قلبم را به تو هدیه می‌کنم - ماری هیگینز کلارک

 

 

کتاب قلبم را به تو هدیه می کنم اثر مری هیگینز کلارک | ایران کتاب 

قلبم را به تو هدیه می‌کنم - ماری هیگینز کلارک

 

 

 

نام کتاب: قلبم را به تو هدیه می‌کنم

نام اصلی کتاب: Just Take  My Heart

نویسنده: ماری هیگینز کلارک (Mary Higgins Clark)

مترجم: لیلی امیری شایسته

ناشر: انتشارات لیوسا

نوبت چاپ: چاپ اول - 1391

تعداد صفحات: 440 صفحه

+ خرید اینترنتی کتاب: لینک // لینک

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت

 

 


 

پشت جلد

پس از این که ناتالی رینز، ستاره‌ی معروف برادوی، در منزلش واقع در کلاستر نیوجرسی به ضرب گلوله به قتل می‌رسد، همسرش گرگ آلدریچ، به این دلیل که آن دو در آستانه‌ی جدایی بودند، مظنون اصلی این قتل شناخته می‌شود.

دو سال بعد با شهادت جیمی ایستن، مجرم سابقه دار، که ادعا می‌کند آلدریچ می‌خواسته او را اجیر کند تا ناتالی را به قتل برساند، آلدریچ به قتل همسررش متهم می‌شود.

معاون دادستان، امیلی والس سی و دو ساله، پرونده این قتل را به عهده می‌گیرد؛ اما تد وسلی، رئیس امیلی به او هشدار می‌دهد این پرونده مسائل خصوصی زندگی او را نیز برملا خواهد کرد.

در این بین، امیلی نمی‌داند که جان خودش هم در خطر است...

 

 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد