جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Danganronpa: Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei - The Animation

 

 

 

 

 

 

Danganronpa: Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei - The Animation

 

 

نام انیمه: Danganronpa: Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei - The Animation

نام انیمه: دبیرستان یأس و امید

نام انیمه: ダンガンロンパ 希望の学園と絶望の高校生

نام انیمه: Academy of Hope and High School Students of Despair

ژانر: Action, Mystery, Horror, Psychological

تاریخ پخش: تابستان 2013

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت ها: 13 قسمت

استودیو سازنده: Lerche

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت ها

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه هماهنگ با زیرنویس

+ لینک فایل تورنت (5GB – MKV – 720P - RAW)

+ لینک فایل تورنت (MP4 – 1.45GB – 720P)

+ اطلاعات بیشتر در: لینک // لینک // لینک // لینک

+ لینک دانلود انیمه – مستقیم (720P, 100MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, ~100MB, 720P)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 720P, ~200MB, Multi Server)

 

نکته: *** زیرنویس فارسی با فن ساب [UTW] هماهنگ می باشد***

 

نقد و بررسی (منبع)

توضیحات: من کشته مرده اسامی انیمه هایی هستم که دوستان ژاپنی انتخاب میکنن .. 15 جوان دبیرستانی در یک ازمون خطرناک گرفتار میشن در این دبیرستان هر کسی که موفق بشه مطمئنا در زندگی نیز موفق خواهد بود ... راه فراری نیست باید طبق قوانین بازی کرد تا بشه زنده موند .. Monokuma خرسی که شکل عجیبی داره اونها رو در این بازی راهنمایی میکنه .. ولی کار اصلا اسونی نیست .. اینکه در این ازمون موفق و از این دبیرستان فارغ التحصیل بشن .. Monokuma توضیح میده .. باید برای اینکه موفق و فارغ التحصیل بشین .. یکی رو بکشید .. یک قتل انجام بدین .. به طور مثال یکی از همکلاسی هاتون چطوره ؟ hehe .. یکی از همکلاسی هاتون رو بکشید ..

ولی طوری که کسی متوجه نشه .. اگه موفق به انجام این کار بشین .. فارغ التحصیل میشی ولی اگر دیگران متوجه بشن که قاتل هستی .. تنها کسی که کشته میشه قاتل هست باقی فارغ التحصیل میشن .. ولی اگر نتونید متوجه بشید که کی قاتل هست .. قاتل فارغ التحصیل میشه و باقی همه کشته میشن .. حالا بازی کنیم ؟ .. اگر دوستان دارن به این مورد فکر میکنن که چقدر این داستان براشون اشناست و ما تقریبا چنین چیزی رو در فصل قبل داشتیم باید بگم که .. درسته .. به خاطر اینکه دوباره اقایان Kishi, Seiji و Uezu, Makoto برای این فصل هنوز انیمه Devil Survivor 2 تموم نشده دنبال این کار رفتن .. البته این بار در شرکتی که تقریبا نمیشه اسمش رو شرکت گذاشت با کارهایی که در لیستش داره .. داستان بر اساس بازی هست .. اینکه در بازی حتما یک فرمولی و یک سری برنامه برای اینکه بازی جلو بره وجود داره .. به نظر میاد با این داستان بشه کمی براش امیدوارم بود شاید از Devil Survivor 2 بهتر بشه .. هر چند که به نظر من Devil Survivor 2 در اون حد و اندازه هایی که ازش انتظار میرفت ظاهر نشد ..

نظر شخصی و شرکت سازنده و کارگردان: داستان به نظر من خیلی جذاب میاد .. اگر بتونن ازش انیمه ای بسازن که بشه ازش لذت برد .. اینکه داستان طوری جلو بره که شما قاتل رو نشناسین و مثل باقی افراد به دنبال قاتل باشید .. اره میشه گفت داستانی جالب و هیجانی میشه ولی اگر همون قسمت اول بشه حدس زد کی قاتل هست .. نه فکر نکنم انیمه جالبی بشه .. به هر حال هم اقای Kishi, Seiji و هم اقای Uezu, Makoto تجربه های لازم برای این کار رو دارن ..

 

خلاصه داستان (منبع)

داستان این انیمه در مورد یه کلاس دبیرستانه، با یه معلم و 15 تا شاگرد. چی؟! خیلی بی مزه و تکراریه؟! نه! صبر کنین، این دبیرستان زیادم عادی نیست! معلم این کلاس یه خرس عجیب و غریبه به اسم مونوکوما، شاگرداش هر کدوم واسه خودشون نخبه این و تو یه زمینه تخصص دارن، ولی از همه مهمتر نوع فارغ التحصیل شدن از این دبیرستانه: جریان از این قراره که هر کس بتونه بدون اینکه بقیه شاگردا بفهمنن، یکی از همکلاسیاش رو بکشه، نمره ی قبولی رو گرفته! البته اگه این دوست عزیز قاتلمون توسط بقیه شناسایی بشه اون موقع ورق بر میگرده و جناب قاتل کشته خواهند شد و شاگردای دیگه فارغ التحصیل! به همین سادگی!

 

خلاصه انیمه (منبع)

۱۵ دانش آموز نخبه رو در یه کلاس ویژه در یه دبیرستان جمع میکنن. فارغ التحصیل شدن از این دبیرستان به معنی اینکه که تو در آینده شغلی خودتم موفق خواهی بود ولی فارغ التحصیل شدن از این دبیرستان به همین سادگی هام نیست. مدیر مدرسه یه خرس به اسم مونوکوماست، اون به این دانش آموزا میگه برای فارغ التحصیل شدن از این دبیرستان باید مرتکب یه قتل بشن تنها راه فارغ التحصیل شدن از اینجا اینکه یکی از همکلاسی های خودتو بکشی بدونه اینکه بقیه متوجه بشن که تو اینکارو کردی. اگه بقیه همکلاسی های اونا فهمیدن که چه کسی قاتله تنها قاتل کشته میشه ولی اگه کسی متوجه نشه که قاتل کی بوده ، قاتل از این مدرسه فارغ التحصیل میشه و بقیه همه کشته میشن. حالا باید دید که این ۱۵ دانش آموز چطور میخوان از این حمام خون فرار بکنن؟.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد