جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Freezing Vibration

 

 

 

 

 

 

 

Freezing Vibration

 

 

نام انیمه: Freezing Vibration

نام انیمه: フリージング ヴァイブレーション

ژانر: Action, Ecchi, School Life, Sci-Fi

تاریخ پخش: پاییز 2013

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت ها: 12 قسمت

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت ها

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک

+ لینک دانلود زیرنویس انگلیسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 720P, ~150MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, ~120MB, EN Sub)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

 

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

کسانی که مانگای این عنوان رو خونده باشن با من موافق هستن که انیمه اون حتی نزدیک چیزی که مانگا بود نشد .. خیلی از کسانی که مانگا رو خونده بودن ناراحت از اینکه انیمه اصلا نتونست اون چیزی که در مانگا بود رو به نمایش بذاره .. به هر حال Freezing Vibration یک ادامه دیگر خواهد بود برای این انیمه و Ecchi شماره دوم در این فصل.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد