جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

IS: Infinite Stratos 2

 

 

 

 

 

 

IS: Infinite Stratos 2

 

 

نام انیمه: IS: Infinite Stratos 2

نام انیمه: IS: Infinite Stratos Season 2

نام انیمه: IS〈インフィニット・ストラトス〉2

ژانر: Action, Comedy, Mecha, Sci-Fi, Shounen, Harem

تاریخ پخش: پاییز 2013

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 12 + 1 قسمت

کارگردان: Yasuhito Kikuchi

استودیو: 8-Bit

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~180MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, BluRay, En Dub, 8bit, ~500MB, + OVA, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, BD, 720P, ~190MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, BluRay, 720P, + OVA, 8bit, ~400MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, BD, EN Sub, ~600MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 480P, ~150MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 720P, ~350MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 1080P, ~550MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 720P, ~100MB)

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت ها

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود زیرنویس انگلیسی

 

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

استراتوس ابدی (آی اِس) یه سیستم سلاح ماننده، که تبدیل به ابزاری برای جنگ و درگیری شده. متاسفانه مردها نمیتونن ازش استفاده کنن و فقط مال زنهاست. البته استثنا هم وجود داره،اوریمورا ایچیکا که یتیمه و بوسیله ی خواهر بزرگترش، کسی که خودش خلبان آی اس مشهوری بوده بزرگ شده... اون توی 15 سالگی به صورت تصادفی متوجه میشه که بدنش با آی اس سازگاره. اون با کمک هزینه ی تحصیلی توی مدرسه ای که مخصوص آموزش خلبانان آی اس هست ثبت نام میکنه و ...

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد