جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

White Album 2

 

 

 

 

 

White Album 2

 

نام انیمه: White Album 2

ژانر: Drama, Romance, Slice of Life, Music

تاریخ پخش: پاییز 2013

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت ها: 13 قسمت

استودیو: Satelight

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

لینک های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت‌ها

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, ~70MB)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, BD, EN Sub, ~60MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, BluRay, ~300MB, EN Sub, Multi Server)

+ لینک فایل تورنت (S02, MKV, 720P, BluRay, EN Sub, 3.72GB)

+ لینک فایل تورنت (S02, MKV, 720P, BluRay, EN Sub, 3.72GB)

+ لینک فایل مگنت (S02, MKV, 720P, BluRay, EN Sub, 3.72GB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, EN Sub, BluRay, Multi Server, ~550MB)

+ لینک فایل تورنت (S02, MKV, 1080P, EN Sub, BluRay, 7.8GB)

+ لینک فایل تورنت (S02, MKV, 1080P, EN Sub, BluRay, 7.8GB)

+ لینک فایل مگنت (S02, MKV, 1080P, EN Sub, BluRay, 7.8GB)

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک

+ معرفی کاراکترهای انیمه

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 480P & 720P, BluRay)

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

هاروکی کیتاهارا عضو باشگاه بچه های موسیقی هست و یک گیتارسته و داره تمرین میکنه تو جشن مدرسه بنوازه هر چند اون یک دانش اموز سخت کوش و با استعداده ولی مشکلاتی نیز داره. اون سعی میکنه تا با راه اندازی یک گروه موسیقی رویاهاشو پیش ببره ...

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد