جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Kuroko no Basket 2

 

 

 

 

 

https://myanimeparadise.files.wordpress.com/2013/09/kuroko-no-basket.jpeg

 

Kuroko no Basket 2

 

نام انیمه: Kuroko no Basket 2

نام انیمه: 黒子のバスケ 2

نام انیمه: The Basket which Kuroko Plays

ژانر: Comedy, School Life, Shounen, Sports

تاریخ پخش: پاییز 2013

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت ها: 25 قسمت

استودیو: Production I.G

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

لینک های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی - فصل دوم

+ لینک دانلود زیرنویس فاریس – OVA – فصل دوم

+ لینک دانلود مانگا – ترجمه فارسی

+ لینک دانلود مانگا – ترجمه فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, HD, 720P, ~95MB)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, BD, 720P, EN Sub)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 480P, Multi Server, ~150MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 720P, Multi Server, ~350MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, EN Sub, 1080P, Multi Server, ~550MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, + OVA, SD, ~65MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, EN Sub, Multi Server, ~350MB)

+ لینک دانلود انیمه – فصل اول

 

خلاصه داستان

ادامه ی فصل قبل می باشد.

 

خلاصه های اسپویل دار ویروس

قسمت دوم رو هم دیدم.

هنوز هم دلم می خواست نسل معجزه با هم توو یه تیم بودن. نه این که هر کدوم یه مدرسه، یه تیم! این طوری دوست ندارم. باید با هم باشن. چرا جدا شدن! اه اه اه.

قسمت سیزدهم رو هم دیدم. جام زمستانی شروع شده. اولین بازی تتسو با آئومینه است. بازی شروع شده. و اولین امتیاز بازی رو تیم آئومینه گرفته.

آقا نسل معجزه فوق العاده هستن! چرا جدا شدن؟ چرا؟ من اصلا نمی تونم با این موضوع کنار بیام.

کاپیتان تیم نسل معجزه قبل از شروع مسابقات، صداشون کرد، یه چیزی در مورد قول دادن گفت. چه قولی به هم داده بودن؟

قسمت هفدهم: دیگه آخرهای بازی تونو و سیرن هست. آئومینه رفته وارد محدوده شده، هیچ کسی از پسش بر نمیاد. تتسو کارایی ش رو از دست داده. کاگامی قاطی کرده، همه با خودش میگه دیگه نمی خوام ببازم، نمی خوام اشک دوستانم رو ببینم. این هم وارد محدوده میشه.

پس حالا آئومینه یه رقیب واقعی پیدا کرده. کسی می تونه باهاش برابری بکنه. الان آئومینه از ذوق مرگی رفته فضا!

ولی بخوایی منطقی فکر کنی، اصلا خوب نیست که سیرن برنده بشه. اصلا منطقی نیست. یعنی تونو ببازه؟ مگه میشه؟ اصلا دوست ندارم سیرن این بازی رو ببره.

درسته نقش اول کار، همین تیم سیرن است، درسته که تتسو در این تیم است. ولی من طرفدار آئومینه و نسل معجزه هستم. برای همین نباید سیرن برنده بشه.

مشکل تتسو این است که تنهایی نمی تونه کاری از پیش ببره. توو نسل معجزه بود، با آئومینه مچ بود، اینجا هم با کاگامی مچ شده!

هی روزگار ... باید برم بقیه ش رو هم ببینم چی میشه.

قسمت هجدهم هستم. دلم میخواد به شدت گریه کنم. آئومینه شکست خورد. یعنی چی!؟ یعنی سیرین رفت دور بعدی؟! تونو حذف شد؟ من کاری با تونو ندارم، ولی آئومینه نباید از کاگامی شکست می خورد. کاگامی یه تازه به دوران رسیده است. در اون هیجان و استرس بازی، همه ی تماشاگرها سیرن رو تشویق کردن، من، آئومینه رو. می خوام بشینم زار زار گریه کنم الان.

فکر کن! همه ی اعضای نسل معجزه اومده بودن بازی رو نگاه کنن. هی وای من!

حالا خوبه تیم آئومینه حذف نشده! فقط بازی اول رو باخته.

وضعیت من از زار زار گریه کردن گذشته، میخوام خون گریه کنم.

از اون ور، حالا که سیرن موفق شده تونو رو شکست بده، تیم هایی که تا حالا با سیرن مسابقه ندادن، ترسیدن.

قسمت نوزدهم رو هم دیدم. مربی کاگامی اومده ژاپن و داره باهاش تمرین می کنه. تتسو هم رفته پیش آئومینه تا شوت کردن یاد بگیره.

ولی از بس اعصابم واسه قسمت هجده داغون بود، دپرس بودم، با این قسمت حال نکردم.

بالاخره این فصل رو دیدم. همممم، بازی با یوسن، خب این یکی پیروزی قابل قبول تر بود. تا حالا همه ی اعضای نسل معجزه رو شناختم. فقط مونده بازی با کاپیتان تیم نسل معجزه.

کاش لااقل تتسو یه خورده بیشتر و بهتر بازی می کرد. دلم نمی سوخت. اصلا نمی تونم با کاگامی کنار بیام. اومده خودش رو جای آئومینه گذاشته و با تتسو رفیق فابریک شده! ایششش

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد