جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Prince of Tennis

 

 

 

Prince of Tennis

 

 

نام انیمه: Prince of Tennis

نام انیمه: Tennis no Ōji-sama

نام انیمه: テニプリ

ژانر: School Life, Sports, Comedy, Shounen

تاریخ پخش: پاییز 2001

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 178 قسمت – فصل اول

مدت زمان هر قسمت: 22 دقیقه

کارگردان: Takayuki Hamana

منبع: Manga

استودیو: Trans Arts

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

 

لینک‌های مربوط به اینمه

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, ~100MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ سایت رسمی انیمه

+ اطلاعات بیشتر: لینک // لینک // لینک // لینک // لینک

+ خلاصه قسمت‌ها و لیست قسمت‌های انیمه

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک دانلود انیمه (AVI, ~150MB, EN Sub)

+ لینک فایل تورنت (AVI, EN Sub, 48GB)

+ لینک فایل تورنت (AVI, EN Sub, 37GB)

+ لینک فایل تورنت (AVI, Arab Sub, 45GB)

+ لینک فایل تورنت (MKV, DVD, 592P, 51GB)

+ تصاویر انیمه: عکس // عکس // عکس // عکس // عکس

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

 

 

 

خلاصه انیمه (منبع)

داستان انیمه قهرمانان تنیس یا همان پرنس تنیس “The Prince of Tennis” درباره اکیزن ریوما یک پسر عجوبه تنیس هست که از کودکی تنیس بازی کرده و توی مسابقات زیادی در آمریکا اول شده حالا برگشته ژاپن و داره به یکی از بهترین مدرسه های تنیس میره و اونجا با آدمهایی آشنا میشه و همشون را تحت تاثیر قرار میده و اونجاست که داستان برای کسب رتبه در مسابقات ملی شروع میشه و…

 

 

 


 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد