جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Tennis no Ouji-sama Movie 1: Futari no Samurai - The First Game - 2005

 

 

 

 

Tennis no Ouji-sama Movie 1: Futari no Samurai - The First Game - 2005

https://cdn.myanimelist.net/images/anime/7/3945.jpg

 

 

 

 

نام فیلم انیمه‌یی: Tennis no Ouji-sama Movie 1: Futari no Samurai - The First Game

نام فیلم انیمه‌یی: The Prince of Tennis: The Two Samurai, The First Game

نام فیلم انیمه‌یی: 劇場版 テニスの王子様 二人のサムライ The First Game

نام فیلم انیمه‌یی: Prince of Tennis: The Two Samurai, The First Game

ژانر: Action, Sports, Shounen

تاریخ پخش: 29 ژانویه 2005

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: یک قسمت

مدت زمان فیلم انیمه‌یی: یک ساعت و 5 دقیقه

کارگردان: Hamana Takayuki

منبع: Manga

استودیو: Production I.G

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

 

لینک‌های مربوط به فیلم انیمه‌یی

+ اطلاعات بیشتر: سایت // سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک فایل تورنت (EN Sub, 47GB)

+ لینک دانلود فیلم انیمه‌یی (AVI, EN Sub, 702MB)

+ لینک فایل تورنت (AVI, EN Sub, 702MB)

نکته: لینک و فایل تورنت، کل مجموعه رو داره، باید فیلم مورد نظر رو انتخاب و دانلود کنید.

 

 

 

خلاصه داستان (منبع)

The regular players from Seigaku participates in an exhibition game aboard a cruise ship. However, they discover that the event is being run by a corrupt millionaire heavily involved in illegal gambling and betting, who demands that they lose the match on purpose. To add to the confusion, one of the players on the rival team introduces himself as Ryoma's brother.

 

 

 

توضیحات من

عجب نسخه‌یی دارم تماشا می‌کنم. صدا و زیرنویس فارسی با هم هماهنگ هستن. جلوتر میان. تصویر و زیرنویس انگلیسی هم با همدیگه هماهنگ هستن. یعنی اوضاعی دارم موقع دیدن این فیلم انیمه‌یی.

از کجا گرفتم؟ یادم نیست از کدوم تورنت گرفتم. چقدر حیف که این همه قر و قاطی هست.

داستان در مورد یک کشتی تفریحی است. بچه‌های Seigaku از طرف یه پولدار دعوت شدن تا در این کشتی برای مسافرها بازی کنن. ولی این یه بهانه برای شرط بندی بوده. در مسابقه‌های بعدی، مالک کشتی گیر میده که باید عمدا ببازین به حریف.

کاپیتان تزوکا (عشقم) قبول نمی‌کنه. و در دو مسابقه‌ی بعدی، پیروز میشن.

ولی با این کار همه‌ی اعضای تیم گروگان گرفته میشن. از قضای روزگار، بردارِ بزرگِ ریوما جزء تیم حریف است.

و حالا بقیه‌ش رو خودتون نگاه کنین.

نکته: مگه اصلا ریوما برادر داشت؟ یادم نمیاد توی اون 178 قسمت فصل اول، حرفی ازش زده شده باشه. چی جوریاس که یه هویی توی این فیلم برادرش پیدا شده!

پ.ن: هااا، نه، اون پسره برادر واقعی نبوده. یکی از فامیل بوده که ریوما بهش برادر می‌گفته! میگم که این همه قسمت دیدم، ولی در مورد این به اصطلاح برادر چیزی نشنیده بودم!

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد