جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Psycho-Pass New Edit Version

 

 

  

 

 

 

 

Psycho-Pass New Edit Version

 

 

نام انیمه: Psycho-Pass New Edit Version

نام انیمه: روان گذر ورژن جدید

نام انیمه: PSYCHO-PASS サイコパス 新編集版

تاریخ پخش: تابستان 2014

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت‌ها: 11 قسمت

ژانر: Action, Police, Sci-Fi

سازندگان: Production I.G , Funimation , Fuji TV

مدت زمان هر قسمت: 50 دقیقه

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک‌های مربوط به انیمه

+ لینک دانلود انیمه – کم حجم

+ لینک دانلود انیمه روان گذر || Psycho-Pass

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, EN Sub, SD)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 480P, EN Sub, SD)

+ سایت رسمی انیمه // ویکی‌پدیا // سایت

+ تماشای آنلاین: سایت // سایت // سایت

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (480P, 720P, 1080P, EN Sub, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (~80MB, 720P, BD, VIP Account)

 

خلاصه داستان

بازسازی فصل اول انیمه. انیمه ی 22 قسمتی رو در یازده قسمت گذاشتن. با مدت زمان بیشتر :D

 

خلاصه داستان (منبع)

انیمه‌ی PSYCHO-PASS داستان اعضای واحد شماره 1 بخش تحقیقات جنایی از اداره‌ی امنیت عمومی و ماموریت‌های آنهاست. داستان زنان و مردانی که صرفنظر از تعبیر شخصی خودشون از عدالت و قضاوت، انتخاب دیگه‌ای ندارند جز اینکه در این سیستم کار کنند. اما عدالت حقیقی، چه چیزیه که این افراد در نهایت بهش دست پیدا می‌کنند؟

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد