جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

موسیقی متن انیمیشن Frozen

 

 

موسیقی متن انیمیشن  Frozen

 

موسیقی متن انیمیشن Frozen را که شامل ۵۲ قطعه میباشد هم اکنون می توانید نسخه ی ۳۲۰Kbps  رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.

 

داستان انیمیشن:

آنای نترس و خوشبین داستان ما با کریستوف در یک سفر رویایی همراه می شود، با شرایطی مثل شرایط سرما و بوران اورست مواجه می شود و یک آدم برفی خنده دار با نام اولاف نیز در داستان می باشد که به دنبال خواهر آنا با نام السا می گردند. کسی که در تله ی پادشاه در زمستانی ابدی جاویدان شده و …

 

پسورد فایل:  www.downloadha.com

 

 لینک مطلب

 

 

 

+ لینک دانلود موسیقی متن با حجم 249 مگابایت

 

+ لینک دانلود موسیقی متن با حجم 249 مگابایت

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد