جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

جادوی ِ خاطرات

هر کسی از ظن خود شد یار من ... از درون من نجست اسرار من

Madan no ou to Vanadis

 

 

 

 

 

 

 

 

Madan no ou to Vanadis

 

 

نام انیمه: Madan no ou to Vanadis

نام انیمه: 魔弾の王と戦姫

نام انیمه:  Lord Marksman and Vanadis

نام انیمه: Madan no Ou to Senki

نام انیمه: The King of the Magic Bullet and Vanadis

ژانر: Action, Adventure, Harem, Ecchi, Romance, Fantasy

تاریخ پخش: پاییز 2014

وضعیت: تمام شده

تعداد قسمت ها: 13 قسمت

استودیو: Satelight

زیرنویس فارسی و انگلیسی دارد

 

 

لینک های مربوط به انیمه

+ نقد و بررسی، خلاصه قسمت ها

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی – قسمت OVA

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, BD, ~100MB)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 720P, BluRay, ~130MB)

+ لینک دانلود زیرنویس فارسی

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, 720P, EN Dub, ~150MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, BD, ~200MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, BD, EN Sub, ~500MB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, BD, EN Sub, 1080P, ~1.1GB, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MKV, 1080P, BDRipb, 10bit, ~1GB + Special, Multi Server)

+ لینک دانلود انیمه (MP4, 720P, ~650MB, Multi Server)

 

 

 

خلاصه داستان (منبع: انیم ورلد)

در زمان جنگ در اروپای غربی، النور ویلتاریا، یکی از هفت وانادیس زد اچ سی تی ای دی، جنگ با برون را رهبری می کند. در واقع هفت وانادیس وجود دارد و این اسم را دارند چون هر کدامشان سلاحی قدرتمند را از اژدها دریافت کرده اند تا بر 7 سرزمین حکومت کنند که هر کدامشان یک حکومت دارد. قدرت وانادیس باعث ایحاد ترس و وحشت در بین دشمنانشان می شود. یک کنت در خدمت کشور برون، یک کماندار جوان به نام تایگر، مزه ی آن را وقتی در میدان نبرد از النور شکست خورد چشید. هرچند النور تصمیم گرفت بعد از دیدن مهارت او از زندگیش بگذرد. در عوض او باید به النور خدمت کند...

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد